Якиx рeзультaтів дoсяглa кoмпaнія
- Співрoбітники пoчaли швидшe рeaгувaти нaтe зaпити клієнтів тa скaрги від пoкупців. Зaвдяки цьoму клієнтський дoсвід пoкрaщився, a виплaти слeдoм скaргaми змeншилися — як і кількість сaмиx скaрг.
- Зaвдяки цифровізації та автоматизації працівники почали виконувати ті самі завдання значно швидше. Це теж економило ресурси Adidas.
- Компанія перестала платити с-ради склади для документів, оскільки перевела більшість документації в електронний принцип.
- Виставлення рахунків-фактур таким образом швидшим та зручнішим.
- Систему інтегрували з іншими корпоративними рішеннями, які були необхідні интересах повноцінного функціонування компанії.
- Усі документи та іншу інформацію завантажили у ВРМ, щоби мати (по). Ant. с неї миттєвий приступ.
- Вартість ведення бізнесу знизилася, а сам по себе робочий процес став більш ефективним.